AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model

  • masa pelepasan:2024-02-25 17:09:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:553
  • Penerangan pantas:

    Agra,Sebab penyegelan yang buruk,AgraPengubah jenis minyak 800 KVA, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditut

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk,AgraPengubah jenis minyak 800 KVA, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu,AgraPeralatan distribusi pengubah, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

AgraEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya, semakin rendah efisiensi.

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

WukariPengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Kaedah pengalihan berbeza pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;


AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah,AgraDefinisi model pengubah kuasa, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

projekPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Oil leakage of cast iron parts


AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Yang mana lebih baikAlasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

AgraKebocoran minyak di flange looper

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

AgraMaklumat produk lain
  • VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

    VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

  • VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

    VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

  • VenrayPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaApa persembahannya

    VenrayPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaApa persembahannya

  • VenrayHarga pemutar hidraulikCara mempromosikan perindustrian dengan cepat

    VenrayHarga pemutar hidraulikCara mempromosikan perindustrian dengan cepat

  • AligudarzPengubah kotak kuasa anginPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

    AligudarzPengubah kotak kuasa anginPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

  • MateraPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaKeperluan pembangunan

    MateraPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaKeperluan pembangunan

  • MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

    MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

    KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

  • segera:Peringatan: Maklumat AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model memberi anda AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model oleh syarikat kami, perkhidmatan AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model. AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AgraPengubah kuasa S13-630Cara membahagi model, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!